• logo
  • osnovna stranica
  • Високи судски и тужилачки савјет Босне и Херцеговине

    Иди на садржај
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Често постављана питања везано за кориштење Модула за онлине аплицирање

    18.05.2023.

    У случају да кандидати не могу послати пријаву на конкурс молимо да обрате пажњу на дијелове који су остали непопуњени а на које ће их систем упозорити.

    Најчешће грешке:

    - Да није попуњена националност у личним подацима и мора бити изабрана са листе
    - Да  није попуњен број поред означене позиције на коју се кандидат пријављује или да нису унесене различите вриједности. За једну позицију потребно ставити број 1, за другу број 2 и сл.

    Информације о корацима које требате провести везано за регистрацију, креирање корисничког рачуна, пријаву на МОА систем и слање пријаве на конкурс можете пронаћи овде.

    1. Шта је регистрација а шта кориснички рачун?

    Попуњавањем форме за регистрацију, корисник шаље тражене податке и документ особљу Одјела за именовања које ће извршити провјеру захтјева за регистрацију. 



    Уколико је захтјев одобрен, може се приступити креирању корисниког рачуна.

    Кориснички рачун је предуслов да корисник може извршити пријаву на конкурс.

    Такођер, креирањем корисничког рачуна можете на једноставнији начин приступити прегледу ранг листи и резултатима тестирања.

    Кориснички рачун се креира одређивањем корисничког имена и припадајуће шифре. 

    Маил који је уписан у процесу регистрације бит ће повезан са корисничким рачуном који је креиран, те ће систем све будуће токене слати на тај маил. Једном искориштен токен или токен који је истекао, више се не може употребљавати.

    Корисничко име не може имати размак у називу или садржавати слова ч,ћ,ђ,ж,ш.

    Осим тога приликом креирања корисничког рачуна потребно је пратити правила која се односе на постаљање шифре, а која су приказана на форми и видљива током попуњавања. 


    2. Приликом покушаја да пошаљем захтјев за регистрацију добијам грешку да захтјев са унесеним ЈМБГ или емаилом већ постоји.

    Ова порука значи да је захтјев за регистрацију већ поднесен. Молимо да провјерите у свом емаилу да ли имате порука од ВСТВ-МОА система, јер постоји могућност да сте некад раније већ извршили регистрацију и креирали рачун.

    У том случају потребно је да се пријавите на систем путем линка хттпс://моа.правосудје.ба/хрмис-моа-wеб/логин

    Уколико раније нисте креирали рачун или сте заборавили корисничко име потребно је да путем емаила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање.


    3.  Заборавио сам шифру

    Уколико сте заборавили шифру могуће је да путем линка поставите нову шифру.

    У случају да је корисник заборавио шифру МОА корисничког налога има могућност да исту након уноса корисничког имена, емаил адресе и ЈМБГ броја поново дефинише. Систем ће на емаил који је повезан са корисничким именом послати линк и токен.

    Потребно је кликнути на линк из емаила и уписати нову шифру и токен из маила. Потребно водити рачуна да шифра испуњава услове о комплексности, што ће вам бити приказано црвеним словима испод поља за унос шифре. 


    4. Заборавио сам корисничко име

    Потребно је да путем емаила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање.   


    5. Нисам добио емаил       

    Уколико нисте добили е маил молимо да прво провјерите јунк или спам пошту у свом инбоxу. Уколико га нисте пронашли потребно је да путем емаила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање и тачно наведете у којој фази процеса нисте добили маил (регистрација, креирање корисничког налога, пријава на сисстем и сл.).


    6.  Шта значи приоритет уз позицију на коју се пријављујем

    Овај параметар служи искључиво за вашу оријентацију по којој ћете означити  редослијед позиција и нема никакав значај за даљни процес. Нпр. од одабраних позиција Опћински суд Сарајево сте ставили 1, за Тузлу 2 и сл. Ово се показало корисно за личну евиденцију кандидата уколико има велики број позиција на конкурсу.


    7. Токен ми је неважећи за пријаву на систем

    Приликом копирања токена, потребна је посебна пажња да не остане размак иза задњег карактера јер ће систем јављати грешку.


    8. Токен за пријаву ми је истекао или је искориштен

    Овај токен се генерише само у случају да је укључена двофазна аутентификација и има ограничено трајање. У случају да је истекао потребно је да на линку за пријаву корисника (МОА-Wеб (правосудје.ба) поново унесете корисничко име и шифру и систем ће вам поново генерисати токен који ћете добити на маил.

    Токен може бити искориштен само једном, па предлажемо да бришете искориштене токене.


    9. Токен за регистрацију ми је истекао

    Након провјере података од стране особља Одјела за именовање и напредовање наведених у захтјеву за регистрацију, добит ћете емаил са линковима и токеном за наставак регистрације. Токен има ограничено трајање и уколико регистрацију нисте извршили у одређеном периоду, потребно је да путем маила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање како би вам послали нови активацијски маил.


    10.  Поднио сам захтјев за регистрацију кад могу очекивати одговор?

     Провјера и одобравање захтјева се врши у току радног дана од 8 до 16 сати.


    11. Приликом попуњавања пријаве на конкурс систем ми јавља грешку "Немате право приступити овом ресурсу"

    Молимо да провјерите да ли сте пријављени на систем.

    У случају дуже неактивности током рада на пријави из сигурносних разлога систем ће извршити одјаву корисника и потребно је поново извршити пријаву на систем.

    Уколико случај није ријешен потребно је да путем маила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање.


    12. Како да искључим двофазну аутентификацију?

    Корисник може промијенити индикатор двофазне аутентификације у дијелу „Мој рачун – промјена начина аутентификације“ и одредити да се за његов кориснички налог убудуће не користи двофазна аутентификација. У том случају биће довољно унијети само одговарајуће корисничко име и шифру.


    13. Ја сам носилац правосудне функције, шта да означим у дијелу за квалификациони и писмени тест?

    Кандидати који обављају дужност судије или тужиоца и имају оцјену рада за посљедње три године не полажу квалификациони и писмени тест и у рубрикама које се односе на квалификационо и писмено тестирање означит ће одговор НЕ.


    14. Дугме за слање пријаве ми није активно, шта да радим?

    Молимо да провјерите да ли сте пријављени на систем. Уколико јесте, провјерите да ли сте попунили сва поља из пријаве. Уколико случај није ријешен потребно је да путем маила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање. 


    15. Токен за регистрацију ми је истекао, шта да радим?

    Ако сте се попунили захтјев за регистрацију, али га нисте и потврдили у ограниченом временском интервалу (истекао вам токен за регистрацију), пошаљите захтјев за нови верификацијски маил тако што ћете унијети стари токен путем линка:

    хттпс://моа.правосудје.ба/хрмис-моа-wеб/унос-токена/понови-верификацијски-емаил

    Савјетујемо Вам да прије него што приступите регистрацији налога и подношењу пријаве на конкурс, детаљно погледате упутства о функционалности Модула за онлине аплицирање која се налазе на wеб страници ВСТВ-а БиХ, како би лакше приступили истом.

     

    16. Зашто морам послати потписану изјаву уз пријаву?

    Приликом испуњавања обрасца пријаве обавезни сте преузети документ са изјавом, потписати и поново приложити уз пријаву путем Модула за онлине аплицирање.  У случају да изјава не буде својеручно потписана пријава ће бити одбачена као неуредна. Изјаве осим на пријави можете преузети ОВДЈЕ

    Приказана вијест је на:
    Повратак на врх

    Често постављана питања везано за кориштење Модула за онлине аплицирање

    18.05.2023.

    У случају да кандидати не могу послати пријаву на конкурс молимо да обрате пажњу на дијелове који су остали непопуњени а на које ће их систем упозорити.

    Најчешће грешке:

    - Да није попуњена националност у личним подацима и мора бити изабрана са листе
    - Да  није попуњен број поред означене позиције на коју се кандидат пријављује или да нису унесене различите вриједности. За једну позицију потребно ставити број 1, за другу број 2 и сл.

    Информације о корацима које требате провести везано за регистрацију, креирање корисничког рачуна, пријаву на МОА систем и слање пријаве на конкурс можете пронаћи овде.

    1. Шта је регистрација а шта кориснички рачун?

    Попуњавањем форме за регистрацију, корисник шаље тражене податке и документ особљу Одјела за именовања које ће извршити провјеру захтјева за регистрацију. 



    Уколико је захтјев одобрен, може се приступити креирању корисниког рачуна.

    Кориснички рачун је предуслов да корисник може извршити пријаву на конкурс.

    Такођер, креирањем корисничког рачуна можете на једноставнији начин приступити прегледу ранг листи и резултатима тестирања.

    Кориснички рачун се креира одређивањем корисничког имена и припадајуће шифре. 

    Маил који је уписан у процесу регистрације бит ће повезан са корисничким рачуном који је креиран, те ће систем све будуће токене слати на тај маил. Једном искориштен токен или токен који је истекао, више се не може употребљавати.

    Корисничко име не може имати размак у називу или садржавати слова ч,ћ,ђ,ж,ш.

    Осим тога приликом креирања корисничког рачуна потребно је пратити правила која се односе на постаљање шифре, а која су приказана на форми и видљива током попуњавања. 


    2. Приликом покушаја да пошаљем захтјев за регистрацију добијам грешку да захтјев са унесеним ЈМБГ или емаилом већ постоји.

    Ова порука значи да је захтјев за регистрацију већ поднесен. Молимо да провјерите у свом емаилу да ли имате порука од ВСТВ-МОА система, јер постоји могућност да сте некад раније већ извршили регистрацију и креирали рачун.

    У том случају потребно је да се пријавите на систем путем линка хттпс://моа.правосудје.ба/хрмис-моа-wеб/логин

    Уколико раније нисте креирали рачун или сте заборавили корисничко име потребно је да путем емаила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање.


    3.  Заборавио сам шифру

    Уколико сте заборавили шифру могуће је да путем линка поставите нову шифру.

    У случају да је корисник заборавио шифру МОА корисничког налога има могућност да исту након уноса корисничког имена, емаил адресе и ЈМБГ броја поново дефинише. Систем ће на емаил који је повезан са корисничким именом послати линк и токен.

    Потребно је кликнути на линк из емаила и уписати нову шифру и токен из маила. Потребно водити рачуна да шифра испуњава услове о комплексности, што ће вам бити приказано црвеним словима испод поља за унос шифре. 


    4. Заборавио сам корисничко име

    Потребно је да путем емаила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање.   


    5. Нисам добио емаил       

    Уколико нисте добили е маил молимо да прво провјерите јунк или спам пошту у свом инбоxу. Уколико га нисте пронашли потребно је да путем емаила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање и тачно наведете у којој фази процеса нисте добили маил (регистрација, креирање корисничког налога, пријава на сисстем и сл.).


    6.  Шта значи приоритет уз позицију на коју се пријављујем

    Овај параметар служи искључиво за вашу оријентацију по којој ћете означити  редослијед позиција и нема никакав значај за даљни процес. Нпр. од одабраних позиција Опћински суд Сарајево сте ставили 1, за Тузлу 2 и сл. Ово се показало корисно за личну евиденцију кандидата уколико има велики број позиција на конкурсу.


    7. Токен ми је неважећи за пријаву на систем

    Приликом копирања токена, потребна је посебна пажња да не остане размак иза задњег карактера јер ће систем јављати грешку.


    8. Токен за пријаву ми је истекао или је искориштен

    Овај токен се генерише само у случају да је укључена двофазна аутентификација и има ограничено трајање. У случају да је истекао потребно је да на линку за пријаву корисника (МОА-Wеб (правосудје.ба) поново унесете корисничко име и шифру и систем ће вам поново генерисати токен који ћете добити на маил.

    Токен може бити искориштен само једном, па предлажемо да бришете искориштене токене.


    9. Токен за регистрацију ми је истекао

    Након провјере података од стране особља Одјела за именовање и напредовање наведених у захтјеву за регистрацију, добит ћете емаил са линковима и токеном за наставак регистрације. Токен има ограничено трајање и уколико регистрацију нисте извршили у одређеном периоду, потребно је да путем маила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање како би вам послали нови активацијски маил.


    10.  Поднио сам захтјев за регистрацију кад могу очекивати одговор?

     Провјера и одобравање захтјева се врши у току радног дана од 8 до 16 сати.


    11. Приликом попуњавања пријаве на конкурс систем ми јавља грешку "Немате право приступити овом ресурсу"

    Молимо да провјерите да ли сте пријављени на систем.

    У случају дуже неактивности током рада на пријави из сигурносних разлога систем ће извршити одјаву корисника и потребно је поново извршити пријаву на систем.

    Уколико случај није ријешен потребно је да путем маила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање.


    12. Како да искључим двофазну аутентификацију?

    Корисник може промијенити индикатор двофазне аутентификације у дијелу „Мој рачун – промјена начина аутентификације“ и одредити да се за његов кориснички налог убудуће не користи двофазна аутентификација. У том случају биће довољно унијети само одговарајуће корисничко име и шифру.


    13. Ја сам носилац правосудне функције, шта да означим у дијелу за квалификациони и писмени тест?

    Кандидати који обављају дужност судије или тужиоца и имају оцјену рада за посљедње три године не полажу квалификациони и писмени тест и у рубрикама које се односе на квалификационо и писмено тестирање означит ће одговор НЕ.


    14. Дугме за слање пријаве ми није активно, шта да радим?

    Молимо да провјерите да ли сте пријављени на систем. Уколико јесте, провјерите да ли сте попунили сва поља из пријаве. Уколико случај није ријешен потребно је да путем маила вств.именовања@правосудје.ба контактирате Одјел за именовање и напредовање. 


    15. Токен за регистрацију ми је истекао, шта да радим?

    Ако сте се попунили захтјев за регистрацију, али га нисте и потврдили у ограниченом временском интервалу (истекао вам токен за регистрацију), пошаљите захтјев за нови верификацијски маил тако што ћете унијети стари токен путем линка:

    хттпс://моа.правосудје.ба/хрмис-моа-wеб/унос-токена/понови-верификацијски-емаил

    Савјетујемо Вам да прије него што приступите регистрацији налога и подношењу пријаве на конкурс, детаљно погледате упутства о функционалности Модула за онлине аплицирање која се налазе на wеб страници ВСТВ-а БиХ, како би лакше приступили истом.

     

    16. Зашто морам послати потписану изјаву уз пријаву?

    Приликом испуњавања обрасца пријаве обавезни сте преузети документ са изјавом, потписати и поново приложити уз пријаву путем Модула за онлине аплицирање.  У случају да изјава не буде својеручно потписана пријава ће бити одбачена као неуредна. Изјаве осим на пријави можете преузети ОВДЈЕ